Niezatapialni – odcinek trzydziesty trzeci

Tylko u nas, tylko w 33. odcinku podcastu Niezatapialni znajdziecie odpowiedź na pytanie, które dręczy ludzkość od pokoleń: z jaką pustynną rośliną chciałaby mieć dzieci Iga i ile dzieci miałoby to być. Dowiecie się także kilku interesujących faktów kalendarzowych oraz całej masy pożytecznych rzeczy na temat życia w świecie, w którym wygrali humaniści.

Oczywiście ten wstęp to taka zgrywa tylko, ha ha. Rozmawiamy głównie o grach wideło, bo to modny ostatnio temat i słyszeliśmy, że młodzież lubi. Wśród nich lubi:

Miłego i do usły! Za brak komentarzy przepraszamy, spieszyliśmy się (znaczy ja, Domek, się spieszyłem). Za to w przyszłym tygodniu będzie w zamian dwa razy tyle komentarzy i nie bądźcie tacy mądrzy, że dwa razy zero to wciąż zero.

Podoba Ci się? Podziel się z innymi.
  • Koczan

    Mniam dzięki za odcinek.
    Iga postaraj się kiedyś nagrać jakiś audiobook, masz przecudowny głos 😀

    • Modrzew

      Tylko jaki audiobook. 50 twarzy Greya?!
      Nie powiem. Sluchalbym.

  • Pawcio__H

    Najwyższy urwa czas!

  • Michał Bakuła

    Tomek, czytanie sport.pl i co gorsza wiara w to co tam jest napisane, może się źle skończyć…

  • Skurwonek

    Jeśli ten komentarz miałby się znaleźć w przyszłym odcinku w dziale komentarze to miałbym takie pytanie (jeśli się nie ukaże to cofam). Żeby była większa szansa to pytanie do każdego z Was i nie o grach. W końcu kogo to obchodzi. Otóż wydaje mi się, że od jakiegoś czasu zaczynam mówić jak Dominik G. lub Tomasz P. (mylą mi się Wasze głosy i w sumie zbytnio nie obchodzi mnie który to który, bo i tak nie wiem jak wyglądacie). Stąd pytanie: czy jak kogoś słuchacie albo z nim przebywacie to kradniecie czasem – świadomie lub nie – od niego sposób wysławiania się? Nie chodzi mi o poglądy ani dokładnie o treść, chodzi mi o formę. No to trzymajcie się chłopcy i dziewczęto.

    • Kim_Bo

      Jo

      • Komar Komarescu

        Amejzing, c’nie?

  • Komar Komarescu

    Wooo jakość nagrania oraz słyszalność każdej osoby jest w tym odcinku top notch. Grejt dżab!

  • Mateusz

    Mnożenie przez zero! Znowu nastąpi koniec świata?!… Nic się nie stało, nie ma Pavela z przyszłości. Aaaa no tak. Mnożyć można, tylko z dzieleniem coś było nie tak! 😛

  • Scope Dogg

    Świetnie, świetnie, ale…..DZIE PAVELO?!

  • Scope Dogg

    Proszę bardzo, temat na następny odcinek:
    (ustawienie meczu w amerykańskiej lidze cs:go)
    http://www.cdaction.pl/news-40692/afera-na-szczycie-amerykanskiej-ligi-cs-go-ustawiono-mecz-zarobiono-tysiace-dolarow.html

  • sprawiedliwyJan

    standardowo niezatapialni trzymią najniższy poziom polskiego podcastu, pozdorwienia dla tej nudnej laski co zabiła wasz podcast

    • Pawcio__H

      Lol. Temu Panu już dziękujemy. Chłopcy wyprowadźcie go 🙂

  • igimat

    Zgadzam się, że akurat hakowanie miało jakiś sens w kontekście świata Shadowrun, ale niestety cała reszta była zła w tej grze

  • Mateusz

    O co chodzi z Brothers a Tale of Two Sons? StarBreeze stworzył nową, oryginalną i ciekawą grę, która sprzedała się raczej dobrze. Produkcja się zwróciła i jeszcze zarobiła dodatkowe dolary. Sprzedając markę zarobią kolejne dolary, które będą mogli przeznaczyć na produkcje kolejnych nowych i (mam nadzieje) oryginalnych produkcji. Wiadomo lubię grać w kontynuacje gier ale z ich jakością bywa różnie także według mnie Starbreeze postąpiło bardzo dobrze a przy tym i oryginalnie. 😉

    PS. Gdzie Michau? Miałem nadzieje, że skoro odcinek nagrywany u Tomka to będzie przynajmniej słychać jego jęki z piwnicy.

  • Avaray

    Dzięki za odcinek 🙂

    PS. Co mówi kanibal szowinista?


    ..


    Kobiety do garów!

  • Tak à propos Wiedźmina 3 – po tym co widziałem w Warszawie według mnie nie ma szans żeby ta gra była słaba. Embargo na relacje mija w poniedziałek i wtedy powiem więcej, ale ja jestem kupiony.

    Pytanie do następnego odcinka – Myślicie, że VR będzie komercyjnym sukcesem? Rozumiem przez niego trend, który utrzyma się na dłużej niż 2-3 lata. Oculus robi wrażenie, na CES 2015 była cała masa nowych hełmów do VR… Ale czy będą dobre gry i zainteresowanie? Oczywiście dodajcie też swoje wrażenia z tego typu zabawek.

    i na koniec – dzięki. Dobra robota!

  • Ponure Zadupia

    Iga, wyjdziesz za mnie? jesteś niesamowita. Skoro dostajesz te komentarze na maila, chcę żebyś wiedziała ze uwielbiam wszystkie Twoje ‘obscure’ odniesienia do tematów o których chłopaki nie mają pojęcia. Ha! Leszcze! To że mówiłaś o muzyce z Dreamweb było tak kompletnym zaskoczeniem że odsluchałem tego fragmentu dwa razy. Przez ten soundtrack zacząłem robić muzykę. W tym odcinku brzmieliście lepiej niż zwykle. Dzięki za fajny podcast. Ps. Send nudes

  • D3

    Misie – a dałoby radę dodać favicon do tej stronki?

  • Pablo01

    Krótki ten odcinek. Iga chciała dłużej, a Dominik i Tomek skończyli za szybko. Typowi faceci. Może za mało magnezu?
    Zgadzam sie z Tomkiem, że pewne rzeczy nie powinny mieć ceny i być sprzedawane, ale nie jestem pewien czy giereczki to ten segment niesprzedajnych “towarów”. Chyba zależy, jak wyjdziemy gra- dzieło sztuki czy gra- produkt. No i niezapominajmy skoro TY możesz to kupic za parę złoty, dlaczego ktoś nie może tego kupić za wiele więcej. Kupujesz grę- kopię za 100 zł, a ktoś oryginał- wszelkie prawa za 500 tys. Odwołując się do paraboli parafrazy Tomka- kopie dzieła Picassa możesz kupić za kilka złoty ( ba możesz cyfrową kopię mieć za darmo), ale za oryginał wydasz mnóstwo kasy. Ciekawe ile dzieł Picassa było w posiadaniu twórcy, gdy umierał, a ile sprzedał. “Guernice” również zrobił na zamówienie.

    Ciekawe, jak Tomek zapatruje się na działalnośc kobiet spełniających męskie marzenia za pieniądze?

  • Michał_27

    Swietny odcinek… mam jutro urodziny wiec prosze ladny prezent i niech odcinek pojawi sie przed 20:00 😉