Grand Electro 003

Trochę czasu minęło, więc znowu wychylamy łebki.

W tym tygodniu temacik poruszany zdecydowanie za rzadko – projektowanie gier w oparciu o referencje. Ponownie miało zająć nam pół godziny, a tym razem kolejna z hakiem poszła, zanim się zorientowaliśmy.

Podczas rozmowy mówimy m.in. o tym artykule: https://www.gamesindustry.biz/articles/2016-11-07-video-games-are-boring. Jest to fajny tekst, który serio opłaca się przeczytać.

W piątek, sobotę i niedzielę będzie można nas spotkać na GDE. Jeśli ktoś kogo znacie tam będzie, lub sami się wybieracie, koniecznie chodźcie się przywitać.

Co do samego nagrania, wydaje mi się, że w tym słychać nas już dużo lepiej. Ale prosimy, błagamy i zachęcamy do komentowania 🙂

LOVE YOU!

Iga Ewa Smoleńska i Michał “Mielu” Mielcarek

Podoba Ci się? Podziel się z innymi.
  • Sigvatr

    Oł je, ale słuchać będę dopiero jutro:/

  • Chris Black

    Dzieki za odcineczek!

  • macosxgeek

    @Iga w życiu bym Ci nie zaprzeczył.. w oparciu o cokolwiek.

  • Chris Black

    Hej, chcialas feedback Iga – co jakis czas albo microfon Ci nie dziala albo sie ruszasz za bardzo i Cie w ogole nie slychac. Sam content podcastu mnie lezy bardzo, ale z tym dzwiekiem jest przez to slabo bo ciagle trzeba przyciszac i przyglaszac 🙂

    Wielkie Pozdro 🙂

    • Paweł Kuzia

      potwierdzam, nagłe zaniki prawego kanału, myślałem że moje nowe słuchawki umierają :O

  • Grześ

    Iga jak będziesz tak Michałowi cały czas przerywać to się chłop obrazi i nie będzie chciał nic nagrywać. A ma bardzo wiele ciekawych rzeczy do powiedzenia 🙂

    • gugaguha

      Ja wiem i wciaz sie docieramy jest juz duzo lepiej mam wrazenie:)

  • Splendorius