Niezatapialni – odcinek dziewięćdziesiąty!

Tyle problemów z nagraniem chyba jeszcze nie było.
ALE JEST ODCINEK! BEHOLD!

Pamiętacie, jak ostatnio opowiadaliśmy z Tomkiem, iż nie potrafiliśmy złożyć stojaków do mikrofonów? To zupełnie nic w porównaniu do tego, co działo się przed dzisiejszym nagraniem. Jak w zmowie wszystkie sprzęty po prostu położyły się i o:

snorlax 1

nie chciały działać.

Ale wspólnymi siłami z lekką domieszką szczęścia udało nam się doprowadzić je do działania na tyle, by stworzyć dla Was nasi NAJUKOCHAŃSI słuchacze ten 90 już odcinek naszego skromnego, bądź co bądź, podcastu.

Korzystając z okazji, że mam już Waszą uwagę, zaproponuję Wam obejrzenie kilku filmów z przeszłości. Bo są dość kuriozalne. Dzisiejsza lekcja z historii gier, proszę zapisać, temat: HARVESTER.

Filmy są, dodam, być może NSFW, więc oglądać je proszę po podjęciu decyzji o dość dziwnej (i być może brutalnej) ich zawartości.

Najdziwniejsza z nich się tu jednak nie pojawi. Chętni niech wpiszą w youtuba hasło HARVESTER WASP BABY. Na własną odpowiedzialność jakby co, gdyż nie wiem jaki każdy z Was ma poziom wrażliwości.

guziecslucha

W TYM ODCINK MÓWIĄ DLA WAS:
Dominik Gąska oraz Iga Ewa Smoleńska

A mówimy o:
1. O giereczkach, w które to gramy (jest to bardzo giereczkowy odcinek)
2. O Final Fantasy 15/XV
3. O ostatniej sprawie z Blizzardem i pośladkami.
4. I o tym, że jesteście super:)

RSS 2 Feed Subskrybuj nasz podcaścik za pomocą tego właśnie RSS-a, a jeśli szukacie naszej strony na iTunes, to kliknąwszy tutej znajdziecie ją problemu bez

Podoba Ci się? Podziel się z innymi.
  • Pavelafan

    daliście rade 🙂 broforce

  • Tomasz Pstrągowski

    Wejściówka w kostnicy w P:T trwa bardziej 1,5h niż 30 minut. Ale totalnie Dominik ma rację, że to jest zwykły “wstęp do erpega” i nie da się tego porównać z pierwszą częścią FFVII.
    Final Fantasy IV robi coś takiego – długo jesteś czarnym rycerzem, a później nagle jesteś innym rycerzem i otwierają się przed Tobą podziemia (druga mapa praktycznie) i nagle to nie jest gra fantasy tylko dziwaczne sf.

  • Piotr Grobelny

    mogliście wyciąć spojler z SW w 21 minucie,
    dzięki…

  • Piotr Kita

    Broforce – Sorry Dominik 😀
    Daliście radę odnośnie dźwięku. Świetna jakość, brzmi to naturalnie i w razie konieczności można słuchać na jednej słuchawce. GJ!
    Zrobiliście temat z czegoś co uznawałem, że nie jest tematem 😀 Nie do końca mi się to podoba i nie do końca rozumiem tą decyzję Blizzarda. W Overwach też nie grałem (premiera dopiero końcem maja) i ostatecznie cała mechanika dla mnie też jest dosyć mglista. Ale ostatecznie lubię gry od Blizz i w tą pewnie też zagram.

  • rogaty

    Czy Ty Iga w ogóle miałaś już jakieś doś z VR?

    • gugaguha

      mialam

  • niewazne

    fajnie było nagrywać w czasie pracy jak jeszcze komuś się chciało

  • Chris Black

    Dzieki za odcineczek!

  • mosku

    Jedyna Prawilna gra BROFORCE:)
    Oglądnąłem kiedyś cały gameplay Harvestera mega porąbana gra:) A dowiedziałem się o niej chyba z jutuba, ktoś tam wspomniał że w zamierzchłych czasach kiedy to Harvester trafił do sklepu to sobie go kupił bo myślał że to gra o żniwach w polu(albo jakiś symulator farmy) i jakiesz było jego zdziwienie gdy okazało się że jednak to nie symulator farmy:)

  • SennseJ

    Broforce

  • Sasilton Mihawk

    Dominik w tym odcinku był jakiś denerwujący. Nie podobało mi się.
    I spoilerowanie SW tydzień przed premierą Blu-reya jest zdecydowanie “too soon”.

    Co do Overwatcha, to chodzi głównie o to ze ta poza nie pasuje do tej postaci.

    • Dominik Gąska

      Zdenerwowany raczej. 😉

  • Tomasz

    QL 🙂 jestem z Tobą Dominik! fajny odcinek i rzeczywiście jakość wymiata 🙂 Czytałem dzisiaj fajny artykuł o tym, że twórcy gier posądzają gameowych youtuberów zajmujących się “let’s play” albo “walkthrough” z ich giereczek o “piractwo” ! głównym argumentem było to, że np. taki firewatch jest jak interaktywny film więc jeżeli ktoś wrzuci filmik z gry gdzie przechodzi ją od deski do deski a my to obejrzymy z popcornem i colą to tak jakbyśmy sami w nią grali… twórcy firewatch sprzedali 500k egzemplarzy swojego dzieła, a grający w nią PewDiePie miał 2.500.000 wyświetleń! kto zarobił więcej? ja sądzę, że częściej ogląda się to dla youtubera niż dla samej gr w którą gra. A co wy o tym sądzicie? Po więcej info mogę odesłać do samego artykułu http://next.gazeta.pl/next/7,151243,19832677,nie-trzeba-sciagac-gier-zeby-byc-piratem-wystarczy-ze-sie.html#BoxPubImg

    Z góry dziękuję

    Pozdrawiam 🙂

    Tomasz

  • Kiceg

    QUAKE LIVE TAK

  • Konan064

    QUAKE LIVE

  • Cad

    Broforce. Dominik mylisz sie jesli chodzi o Dark Souls. Powiedzenie jak dziala zagadka psuje Ci zabawe z jej rozwiazania wiec myslenie ze tylko fabule mozna zaspoilowac jest bledne. I dokladnie jak mowila Iga w duzej mierze w DS chodzi o znajdywanie taktyki na bossow czy przeciwnikow itd. Co do Overwatch to osobiscie mam Blizzarda w glebokim powazaniu ale jest milion innych gorszych seksistowskich motywow w grach ,o ktore warto by powalczyc zamiast czepiac sie pierdol. To troche jak PETA walczy o prawa zwierzat czyli w najgorszy mozliwy sposob.
    A poza tematami z odcinka serdeczne dzieki za nagranie. Chodzi mi o to ze kiedys w przypadku braku moznosci nagrania odcinka przekladaliscie go o tydzien a teraz jednak w kazdym tygodniu jest odcineczek. Mysle ze wszyscy bardzo to doceniamy. Dzieki! No i fajnie by bylo uslyszec Kube 🙂

  • Affro

    Quake Live

  • tow.gen.Filip

    Co do stereo w wersji 1 głosu na słuchawę to było bardzo ciekawe doświadczenie, czułem się trochę jak animowana postać rozgryzająca dylemat moralny z aniołkiem i diablicą szepczącymi mi do uszu 😛 Można by to wykorzystać np. podczas żarliwych dyskusji gdzie każda strona “barykady” nadaje do jednego ucha z linią frontu debaty przebiegającą gdzieś w płacie ciemieniowym 😛 . Przy okazji, czy da się może ustawić dodatkowy kanał tak, żebym mając zestaw 7.1 głos Dominika słyszał w głośnikach tylnych 🙂 ? (ewentualnie w trzeciej słuchawce typu bone conduction przytkniętej do potylicy… 🙂
    Ewentualni goście programu mogą nadawać z subwufera 😛 .

    No i najważniejsza wiadomość: SIŁA BRACHÓW 🙂

  • kjubus

    QL QUAKE LIVE LAN-PARTY W PIWNICY

    a teraz do komci:
    1) jestem jedna z tych osob, ktore na fejsbuku sie zalily, ze stereo do bani, bo nie slysze na jedno ucho. chcialem pogratulowac towarzyszowi Dominikowi, bo jest naprawde tip-top! wszystko pieknie slychac!
    2) co do tej sprawy z blizzardem – z jednej strony rozumiem pewne oburzenie, bo jesli ta postac byla oversexualised bez zadnego konkretnego powodu, to po co to zrobili in the first place? osobiscie wyznaje zasade, ze jak cos robic – to w jakims celu, nawet w sztuce – jesli sprawi to, ze dzielo bedzie “pelniejsze”, to spoko. ale w innym wypadku po prostu nie widze ku temu powodu. No ale z drugiej strony to, ze blizz sie ugial, niby nie wyglada dobrze, bo pokazuje, jak wiele gracze moga wymusic, ale… czy to bylo wiele? i tutaj i przy ME3 nie bylo to tak duzo. tutaj jest to DOSLOWNIE detal, w ME3 to nie byla tyle zmiana zakonczenia, co “rozszerzenie” go, dopowiedzenie kilku drobnych zdan.
    3) chcialbym zobaczyc, jak defraudujecie pieniadze i potem nagrywacie stream dla waszego drugiego projektu “piwko jest super” 😉

  • k0n

    Broforce. Jakość odcineczka miodzio, Dominik Gąska-san (odpowiedź o stereo jakoś mi się skojarzyła z czołobitnymi japońskimi przeprosinami, patrz Kaz Hirai po włamach do PSN) jak obiecał, tak dostarczył – grejt dżob!

    Co do Overwatcha to ja troooochę rozumiem, dlaczego to się wydarzyło? W sensie,kupuję wersję, że to nie chodzi o samą seksualność jako taką (ponieważ Widow), tylko właśnie, że to się nie sklejało z tą postacią, ktoś w Blizz też to zauważył i się zbiegło w czasie (bo taka jest oficjalne stanowisko Zamieci). ALE bawią mnie/irytują – w równych proporcjach – i ci, którzy hurr durr czepili się tej pupy, i ci, którzy teraz są “oh yeah? co jeszcze, może giwery z niej usuńmy, proszę, tu petycja, have fun”.

    ‘Spojlery’ DkS3 – Dominik, to chyba chodzi o podobne odczucie, jakie ty masz, gdy grasz w przygodówkę – że użycie solucji psuje całą zabawę…
    Zaś w kwestii tej premiery wcześniejszej japońskiej i to w wersji niedorobionej, to… nie wiem, co mam o tym myśleć, nasuwa mi się tylko temat Street Fightera V – może Japończycy mają taki problem po prostu?

    VR – mnie pewnie PSVR będzie kusić, ale postaram się mocno powstrzymać i poczekać, czy temat tak naprawdę odpali. Bo mam zdanie podobne do panów z Bombcastu – samo uczucie “bycia tam” spoko, ale musi się w to jeszcze chcieć grać, to muszą być zwyczajnie dobre gry. Inaczej robi się z tego bajer fajny na 15 minut + sposób na granie/oglądanie filmów gdy z jakiegoś powodu nie można na zwykłym ekranie.

  • tomtom

    QL

  • Gorąca

    Domek <3 <3 <3

  • Toperz

    Broforce LAN party!
    Super odcinek i fajna jakość. Rozkręcacie się na zupełnie nowym poziomie.

  • Marek Bolesta

    Tylko Broforce 🙂

  • Nie chętnie toto robię ale musze sie z Wami nie zgodzic… moj amatorski “risercz” wskazuje na to ze cala ta draka z posladkami jest efektem komentarza na forum blizzarda ojca dziewczyny, ktora bierze udzial w beta testach Overwatch. Blizzard skomentowalo ze usuniecie tej pozy nie jest tego nastepstwem tylko ze mieli zamienic te poze na inna bo taka sksualnosc nie pasuje do postaci Smugi… No i brzmi to prawdopodobnie bo co chwila zmieniaja mnustwo parametrow gry podczas beta testow. W koncu gdyby chodzilo o “odseksualnienie” gry to wlasnie Trupia Wdowa albo D.Va zostaly by przedizajnoane… O ile cala ta sprawa nie jest tylko po to zebybylo glosno o grze przed premiera (co nie jest rzadkim zabiegiem marketingowym, w koncu nie ma zlej reklamy) to jest to poprostu robienie newsa bo szef kazal napisac cos “o tej strzelance od Blizzadra”.

    P.S. jestescie najlepsi 🙂

  • Quake L

  • immortal87

    QUAKE LIVE!!!

  • WHY??!!
    Mój komentarz zniknął:(
    Może był za długi?

    • Tomasz Pstrągowski

      Jest. Czasami opublikowanie tekstu zajmuje kilka minut WordPressowi.

    • gugaguha

      hm. generalnoe disqs przy dlugich komciach (najczesciej z linkami) musi przejsc przez auyoryzacje. nawet jesli jest automatyczna to zajmuje to chwile

  • Woroq

    QL. 🙂
    Iga, skąd ta fascynacja gołębiami?

  • Broforce
    Przy okazji okrągłego odcineczka przyszlo mi do głowy – wiecie co by było fajne? Gdyby setny odcinek był tym nagranym na żywo. To wypadnie gdzieś na początku czerwca.

  • Kim_Bo

    QL.. w BroForce już kiedyś graliście z tego co pamiętam 😛
    Dzięki za odcineczek!!

  • Yogurt

    Quake Live

  • ql bo jest cool 😉

    cała afera z butt pose wydaje się przede wszystkim mega rozdmuchana, pewnie obliczona na buzz(tyle z teorii spiskowych). fajnie, że zauważacie, że jest coś takiego jak swoboda artystyczna i deweloperzy/wydawcy coraz częściej ulegają naciskom społeczności. niestety ta społeczność wydaje się nie mieć dystansu, co smutne. i niezrozumiałe trochę, biorąc pod uwagę liczbę “pancernych bikini”. nie rozumiem więc tego spięcia nomen omen pośladów 😉
    anyway, trend jest, ciekawe jak daleko to zajdzie

  • mrfrost1977

    Pierwszy raz was słuchałem i nie rozumiem tych wszystkich wstawek po angielsku? Czy to jakis nowy forfiter?

    • gugaguha

      ja tak po prostu sie wyrazam.

  • Maciej Przerwa

    BROFORCE (sorrki Dominik).

    Dzwięk super (dzięki Dominik).

  • JadenKorr

    Quake Live ;D

  • FANKADOMKA

    bro force

  • Łukasz Pilarski

    Filmy Final Fantasy były 2 – Spirit Within, czyli samodzielna historia, oraz Advent Children, czyli FF VII jakiś czas później. Jeśli dobrze rozumiem Squeeenix robiąc filmowe FF XV idzie raczej w kierunku tego drugiego.

  • Maciej Przerwa

    Chyba Blizzard strolował obrońców potencjalnie obrażonych 😀

    Nowa poza Tracer to czystej wody pin up 🙂 I dobrze 🙂

    http://www.eurogamer.net/articles/2016-04-06-overwatchs-tracer-has-a-new-pose

  • Dominik, czemu Cię tak dziwią te spoilery do Dark Soulsów? Rozwiązanie na walkę lub umiejscowienie potwora w takiej grze, to trochę tak jak rozwiązanie zagadki w przygodówce. Spoiler w tym przypadku nie musi zdradzać fabuły, by zepsuł zabawę.

    PS Grajcie w Broforce.

  • Pingback: Niezatapialni – odcinek dziewięćdziesiąty! | Polskie Podcasty()